כפיר אבנרי - יועץ ביטוח בריאות | סוכן ביטוח בריאות

כפיר אבנרי – יועץ ביטוח בריאות | סוכן ביטוח בריאות

במקום לנחש את העתיד, אפשר פשוט לתכנן אותו!

כפיר אבנרי, בן 42 נשוי ואב ל-3 ילדים מקסימים. בוגר תואר ראשון באוניברסיטת בר- אילן.
עוסק בייעוץ וליווי מבוטחי בריאות וסיעוד משנת 2002 ועד היום, מזה כ-15 שנים כפיר מלווה משפחות בניהול התיק הביטוחי שלהם.

מתמחה בביטוחי בריאות וסיעוד, מחזיק תעודת P.H.MPersonal Health Management  מאת מרכז שפיס-היימן.

בזכות ידע נרחב וניסיון מקצועי רב שנים תוך למידה מתמדת, כפיר מעניק ללקוחותיו תכנון ביטוח אובייקטיבי ומותאם אישית לכל משפחה, החל מביטוחי החיים, הבריאות והסיעוד ועד לפוליסות החיסכון והתיק הפנסיוני.

עולם הבריאות והסיעוד מתקדם בקצב מהיר ומתאים את עצמו להתפתחויות הטכנולוגיות האדירות שעולם הרפואה מציע היום ובעתיד. לכן, על מנת לבטח משפחות בדרך החכמה והיעילה ביותר, על יועץ הביטוח להכיר לעומק  את עולם הבריאות, הרפואה והטכנולוגיות המתקדמות.

 לכפיר נקודת מבט ייחודית ושונה בעולם הביטוח וכך גם מנהל את תיקי הביטוח של המשפחות אותן הוא מלווה. כפיר בונה תיק ביטוח מותאם אישית לכל משפחה תוך בחינת מצבה הכלכלי עוד לפני ביצוע רכישה של כל פוליסה אשר תהיה.

כפיר מתכנן עם המשפחה את עתידה הכלכלי לפי גודל המשפחה, הצרכים שלה, הרצונות שלה ומצבה הנוכחי. כמובן שצורכי המשפחה משתנים עם השנים וכאן בא לידי ביטוי נושא הליווי לשנים ארוכות. תיק הביטוח הנו חלק מכלכלת המשפחה ויוצר עבורה מנגנון הגנה ולא "נטל כלכלי" , כלומר תכנון תיק הביטוח הוא חלק בלתי נפרד מהתכנון הכלכלי של המשפחה.

האני מאמין של כפיר אבנרי:

אמינות

שקיפות

שירות מהלב


כפיר אבנרי ייסד את חברת כפירים לתכנון ביטוח בשנת 2003. כיום, חברת כפירים מטפלת במאות תיקי ביטוח של משפחות ועצמאים באהבה ומכל הלב. הלקוחות של חברת כפירים יודעים מה הכיסויים שבאמת חשובים להם ולהיכן הולך הכסף שהם משקיעים בביטוחים השונים. כלל הלקוחות סמוכים ובטוחים שביום בו יידרשו לממש את פוליסת הביטוח, כפיר יעמוד לצדם וילחם כארי עבור לקוחותיו!