למה צריך סוכן ביטוח? 5 תשובות

למה צריך סוכן ביטוח? – 5 הסיבות שמחייבות אתכם בסוכן ביטוח!

 

בוודאי נתקלתם בפרסומות המספרות על כך שסוכן ביטוח הנו גורם מיותר בדרך לביטוח. אך, דווקא ההפך הוא הנכון! כיום, רבים פונים לחברות הביטוח ורוכשים לעצמם פוליסות ביטוח במגוון תחומים מבלי שהם מבינים את המשמעויות של הביטוח ומה טווח הכיסוי בעת הצורך. חברות הביטוח נהנות אם כך מקהל צרכנים שרוכשים מוצרים חלקיים שאינם מכסים מגוון מקרים נפוצים ואתם כלקוחות חייבים להגן על עצמכם ככל הניתן ולכן מחובתכם לקחת לעצמכם סוכן ביטוח אמין ומקצועי שידאג לאינטרסים שלכם.

למה צריך סוכן ביטוח?

האם ניתן לסמוך על חברת ביטוח שהיא תמכור לנו את המוצר הנכון עבורנו? האם ניתן לסמוך על חברת ביטוח שתציע לנו את השינויים הנדרשים בכדי לשמור על הפוליסות שרכשנו מעודכנות? התשובה על כך שלילית כמובן מאחר ואילו הן חברות שפועלות מטעמי רווח כמו כולם. לעומת זאת, סוכן ביטוח אחראי לדאוג לאינטרסים של לקוחותיו. סוכן ביטוח אחראי לדאוג שבעת הצורך, הלקוחות שלו ייהנו מהכיסוי עליו שילמו שנים רבות.

אבל, כדי שנבין טוב יותר את נחיצותו של סוכן ביטוח, אספנו עבורכם כמה יתרונות בסוכן מקצועי,

5 הסיבות שמחייבות אתכם בסוכן ביטוח!

  1. פערי ידע.
  2. מעקב אחר שינויים.
  3. ניהול התיק הפנסיוני.
  4. הגשת תביעות בעת הצורך.
  5. שקט נפשי.

נעבור כעת על הסיבות הללו:

1. פערי ידע:

סוכן ביטוח, בוודאי סוכן ביטוח בריאות. חייב לדעת הרבה מאוד על מגוון רחב של פוליסות המוצעות על ידי כלל חברות הביטוח. יועץ ביטוח חייב להבין את לקוחותיו היטב ולסייע להם לגשר על פערי הידע החשובים כל כך. סוכן ביטוח שמכיר את השירותים השונים ופועל מתוך אינטרסים של לקוחותיו, מבטיח שפערי הידע של הלקוחות לא יפגע בהם בטווח הארוך.

2. מעקב אחר שינויים:

מבוטחים רבים רוכשים פוליסת ביטוח ובטוחים שמרגע זה הם מוגנים. אך לא כך המצב, שינויים רגולטוריים, עדכוני חוק, פוליסות חדשות, כולן יכולים להשפיע על מידת הכיסוי בפוליסת הביטוח שלכם. חשוב מאוד לעקוב כל הזמן אחר שינויים אלו ולפעול להטמיעם בהתאם לצורך בתיקו של הלקוח.

3. ניהול התיק הפנסיוני:

סוכן ביטוח מקצועי ידע לנהל את התיק הפנסיוני של לקוחותיו בצורה טובה יותר. כל מוצר פנסיוני חדש, כל דרך לחסוך כסף בטווח הארוך, הכל חייב להילקח בחשבון ולבוא לידי ביטוי בתיקים של לקוחותיו. מאחר ואנו עסוקים בחיי היום יום, אין לנו יכולת לנהל את התיק בכוחות עצמנו, סוכן ביטוח עושה זאת עבורנו.

4. הגשת תביעות בעת הצורך:

הרגע החשוב ביותר שיש לנו סוכן ביטוח הנו הרגע בו אנו נדרשים להפעיל את הזכויות שמגיעות לנו מתוקף הפוליסה שרכשנו. פניה למרכזיה ולנציגות טובות ככל שיהיו, אינו יכול להחליף יחס אישי של איש מקצוע שמלווה ומגן על מאות לקוחות ושחברת הביטוח חייבת ביקרו. לכן, כדאי מאוד לקחת סוכן ביטוח שיעניק לנו שכבת הגנה נוספת.

זכרו תמידהאם בעת תביעה היית רוצה להתנהל לבדך מול חברת הביטוח? כמו שצריך עו"ד מקצוען בבית משפט צריך סוכן מקצוען בעת תביעה!!!!

5. שקט נפשי:

אם כל האמור מעלה לא שכנע אתכם. קחו סוכן ביטוח בעבור השקט הנפשי שסוכן מקצועי מעניק לכם. אנו לא יכולים לחיות בחשש תמידי שאיננו מוגנים כנדרש, איננו יכולים לחיות בידיעה שייתכן ולא יהיה לנו כיסוי דווקא בעת הצורך. ברגע שיש לנו סוכן ביטוח, אנו יודעים שהכול בסדר וניתן לחיות עם שקט נפשי.

לסיכום,

רוצים להתייעץ עם סוכן ביטוח? מעוניינים לבחון האם פוליסות הביטוח שלכם עדכניות ורלוונטיות? פנו אלינו ונשמח לעזור ולתכנן עבורכם תיק ביטוח מותאם אישית לצרכים שלכם כך שתהיו מוגנים בטווח הקצר והארוך בפוליסות הטובות ביותר בעבורכם!

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון בנושא?
הרגש חופשי להצטרף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.