תכנון ביטוח סיעודי - אדם סיעודי

תכנון ביטוח סיעודי: הדרך בו תבטיחו כיסוי ביטוחי ברגעים החשובים באמת!

לא רבים חושבים על כך, אך ככל שהזמן עובר והרפואה משתפרת, כך אנו זוכים לחיות שנים רבות יותר. על אף הגידול במשך חיינו, אין הדבר אומר שלא נידרש סיוע יומיומי בביצוע מטלות פשוטות למדי נכון להיום. בהינתן הערכה זו, עלינו להבין שעלויות שירותים אלו לצפוי להיות מחוץ להישג ידינו בעת הצורך ולכן חשוב מאוד לתכנן קדימה ולבחון תכנון ביטוח סיעודי.

מהו ביטוח סיעודי?

ביטוח סיעודי הנו ביטוח שמטרתו להעניק מענה לצרכים בסיסיים של אדם שכבר תלוי במידה רבה בעזרת הזולת במטלות היומיות שלו. כלומר, ברגע שאדם אינו יכול להתלבש לבד, אינו יכול להתקלח לבד, ועוד שורה ארוכה של פעולות נוספות, הרי שהוא נדרש לסיוע של עובד זר ואו איש מקצוע סיעודי בחיי היום יום.

בישראל, ניתן ליהנות מביטוח סיעודי דרך הביטוח הלאומי (אשפוז במוסד סיעודי), כביטוח משלים דרך קופות החולים, באופן פרטי מול חברות הביטוח. אך, כידוע בישראל לא מומלץ להסתמך על המערכת הכללית מאחר וזו נוטה לקרוס תחת עומס ולהציג סיוע חלקי בלבד..

הפעלת הביטוח הסיעודי נדרשת במקרים הבאים:

  • המקרה הנפוץ: הגעה לגיל זיקנה.
  • פציעה קשה בתאונת דרכים.
  • מחלה זמנית או קבועה.

אנו כמובן תקווה שלא נדרש לכל סיוע סיעודי אך נרצה לדעת שאנו אכן זכאים לו במידה ויידרש.

מה תכנון ביטוח סיעודי?

כידוע, אף אחד לא רוצה לממש את זכותו לביטוח סיעודי. אך באותה נשימה, אנו גם לא רוצים להיתקע בלעדיה. מאחר ואנו לא יכולים לצפות את המחר, חשוב מאוד שנצטייד בביטוח סיעודי בגיל כמה שיותר מוקדם וזאת מאחר ומדובר בסכום נמוך בהרבה בגילאים צעירים ואנו נסביר על כך כעת:

אתם בוודאי יודעים שחברות הביטוח אינם פועלות מתוך ידידות ואו מתוך נדיבות הלב. חברות ביטוח פועלות על מנת להרוויח כסף ולכן עלות הפוליסה שתרכשו מבוססת בראש ובראשונה על מצבכם הבריאותי והסיכון שקיים בעבור חברת הביטוח בכך שתנצלו את הזכות המגיעה לכם.

תכנון ביטוח סיעודי הנו מהלך מתוכנן ומחושב מראש בו אנו נכנסים למסלול ביטוח סיעודי זול אך בעל כיסוי מלא בגיל צעיר ומקבעים את המחיר למינימום האפשרי. בצורה זו, חברת הביטוח חייבת להעניק לנו את הביטוח בתנאים טובים וכאשר חלילה מצבנו לא ייטיב עמנו בעתיד, יהיה לנו כיסוי ביטוח סיעודי מלא ובמחיר אשר נוכל לעמוד בו ובכך אנו נהנים משני יעדים מקבילים:

  1. כיסוי מלא ומוחלט לכל סיכון עתידי בצורך בסיעוד.
  2. הוזלה וחיסכון משמעותי בעלות הביטוח הסיעודי.
לסיכום,

אנו לא אוהבים לחשוב על דברים רעים, אך בשביל זה ניתן לפנות אלינו בכדי שאנו נתכנן עבורכם את הביטוח הסיעודי מבלי שתידרשו להתעסק בכך בעצמכם. בצורה זו אנו נחסוך לכם כסף בטווח הארוך ואתם במקביל תיהנו משקט נפשי יקר ערך!

בדקו מה נכון עבורכם בטופס המתאים לכם:

1 תגובה

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון בנושא?
הרגש חופשי להצטרף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.