איך בוחרים ביטוח - בחירה נכונה

איך בוחרים ביטוח כאשר כולם מציעים לנו הצעות מפתות?

ענף הביטוח בישראל משווק באגרסיביות בדרכים שונות אלינו הלקוחות. אנו מקבלים הצעות לרכישת ביטוח ממוקדים טלפונים, אנו מקבלים הצעות לרכישת ביטוח דרך סוכן מטעם העבודה, אנו מקבלים הצעות לרכישת ביטוח דרך סוכני ביטוח או נציגים של חברות הביטוח בעצמם, אבל איך בוחרים ביטוח שנכון עבורנו מבין שלל ההצעות הללו?

איך בוחרים ביטוח?

ביטוח רוכשים למקרי חירום עם עדיפות שלא נראה את כספינו חזרה ונשאר בריאים ומאושרים. רבים כלל לא מעוניינים להיכנס לעובי הקורה ולבדוק האם הכיסוי הביטוחי בכלל עונה על הצרכים שלהם וזאת מאחר והעיסוק בנושאי הביטוח אינו נעים ונחמד ללקוח. מסיבה זו, כאשר מציעים לנו פוליסת ביטוח דרך מקום העבודה ואו דרך הטלפון, עם מעט הפחדות אנו נוטים לבצע רכישה אימפולסיבית של פוליסת ביטוח חדשה שלעתים כלל אין לנו צורך בה. מאמר זה חשוב מאוד ובא לעשות עבורכם מעט סדר בבלגן.

בחירת ביטוח מותאם לצרכים שלנו:

כידוע, המוצר הביטוחי הנו מוצר שערכו ועלותו משתנה מאדם לאדם וממשפחה למשפחה. ככזה, חשוב מאוד שאיש המכירות ואו חברת הביטוח ידעו עלינו מידע אישי ומשפחתי וזאת כדי שההצעה והפוליסה שנרכוש אכן יתאימו לנו ויעמדו לרשותנו בעת צרה. הבעיה ברוב עסקאות הביטוח שאינם באמצעות סוכן ביטוח אישי ומקצועי הנו כמובן שהצד השני כלל אינו יודע דבר אודותינו ומכך שאינו באמת יכול להתאים לנו פוליסת ביטוח מותאמת אישית.

כתוצאה מרכישת ביטוח שאינו דרך איש מקצוע, צצות בעיות כדוגמת:

  • החזקה של מספר מוצרי ביטוח זהים ממקורות שונים.
  • החזקה של מוצרי ביטוח שאינם מתאימים לצרכים שלנו.
  • החזקה של מוצרי ביטוח שאיננו צריכים – להלן כתבה ב-themarker.
  • אי סדר ואי שליטה על הפוליסות ואו היכולת לתבוע בעתיד.
  • ועוד..

כדי לבצע בחירה נכונה ולרכוש ביטוח שנכון עבורנו, יש לעבור תהליך מסוים מול איש מקצוע אמין שישלים את החסר וידאג להשיג את הפוליסה הטובה ביותר עבורנו.

אצלנו בכפירים אנו עוברים תהליך מסודר ואחראי המפורט להלן:

התהליך שלנו ברכישת ביטוח כולל ארבעה שלבים:

  1. שלב ראשון: בירור איזה ביטוחים רפואיים אתם באמת צריכים?
  2. שלב שני: הצגת תמונת מצב, מה אנו משלמים ומה אנו מקבלים!
  3. שלב שלישי: הצגת המלצות כמה לשלם ומה חשוב באמת!
  4. שלב רביעי: ליווי צמוד לאורך הדרך עם עדכונים ועזרה בעת הצורך!

ביכולתכם לקרוא אודות תהליך רכישת הביטוח בקישור זה או לצפות בווידאו המצורף:

הדגשים שלנו ברכישת ביטוח:

  1. חשוב מאוד שאדם אחד ירכז עבורכם את כלל הפוליסות והרכישות.
  2. חשוב מאוד שאדם אחד ינהל ויעדכן עבורכם את הפוליסות בשוטף.
  3. חשוב מאוד שאדם אחד ינהל עבורכם משא ומתן מול הגורמים השונים.

כאשר אנו עומדים בדגשים אלו עבור לקוחותינו, אנו מצליחים להעניק להם כיסוי ביטוחי מושלם במחיר אופטימלי ותוך עדכון תדיר של תנאי הפוליסה כך שכל שינוי שכר, שינוי מקום עבודה, שינוי במספר הילדים ועוד משפיע על הפוליסה וכך אתם מכוסים בכל שלב ושלב בחיים!

סיפור לקינוח:

לקוח הפנה אלינו את חמותו לאחר ששמע בשיחה שהיא רוכשת פוליסת ביטוח מיותר לבנה. לאחר בדיקה קצרה, הסתבר שהאישה מוציאה קרוב ל-20% משכרה החודשי כמפרנסת יחידה על פוליסות ביטוח כאשר אין לה צורך בהן כלל מאחר ויש לה כיסוי ביטוחי ממקום העבודה וילדיה בגירים ואינם תלויים בה עוד.

במקרה הנ"ל הבאנו לחיסכון של 50% בהוצאות הביטוח של הלקוחה ובנוסף שיפרנו את הכיסוי הביטוחי בצורה משמעותית תוך הכללת פוליסת סיעוד ייעודית לצרכיה.

לסיכום,

בטוחים שיש לכם פוליסות ביטוח מותאמות לצרכים שלכם? בדקתם לאחרונה שאכן יש לכם כיסוי מלא לכל צרה? אם התשובות על שאלות אלו אינם חיוביות, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו להתייעצות חינם וללא כל התחייבות ואנו ננסה לסייע לכם להשיג את המיטב במינימום הוצאה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון בנושא?
הרגש חופשי להצטרף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.