תכנון ביטוח לרופאים

תכנון ביטוח לרופאים: איך רופאים יכולים לתכנן ביטוח ולחסוך כסף רב?!

עובדים כרופאים? אתם בוודאי מודעים לכך שבתחילת הדרך עובדים רק במערכת הציבורית. אך עם צבירת וותק וניסיון השווה ערך רב, רופאים רבים פותחים קליניקה פרטית בה הם מטפלים בקליינטים רבים כעצמאים. בעוד במערכת הציבורית, הרופאים נהנים מהפרשות קבועות ומסודרות לטובת ביטוח פנסיוני ורפואי, לאחר שרופאים בכירים מתחילים לעבוד גם כעצמאים, דברים רבים נופלים בין הכיסאות ונוצר בלבול רב וקשה לעקוב אחר ביצועי התיק הביטוחי.

למה נדרש תכנון ביטוח לרופאים?

כתוצאה מהמתואר מעלה, רופאים רבים אינם מודעים לכך שהם משלמים ביוקר כתוצאה מאי סדר, כדי לבדוק מה מעמדכם, כדאי שתשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  1. האם אתם גם שכירים וגם עצמאיים?
  2. האם אתם מנצלים את הטבות המס שמגיעות לכם?
  3. במקרה של אבדן יכולת לעבוד האם תקבלו פיצוי מההכנסה הכוללת?
  4. האם אתם יודעים מה תהיה הקצבה שעומדת לזכותכם בעת פרישה?
  5. האם קיבלתם תמונה ברורה של מה יש וכמה משלמים?

במידה ולא הצלחתם לענות על שאלה אחת או יותר ברשימה זו, עליכם להכיר את 2 העובדות הללו:

  • ייתכן ואתם נדרשים לתכנון מחדש של התיק הביטוחי והפנסיוני.
  • ייתכן ואתם זכאים ליהנות מהטבות מס במידה ותבקשו זאת.

נרחיב מעט על נושא זה:

כאשר אנו עובדים בעבודה מסודרת כ"שכירים", יש נהלים והפרשות קבועות בהתאמה להכנסה שלכם. שכירים אינם נדרשים לעשות דבר בכדי לזכות בכל ההטבות והזכויות המגיעות להם. אך, רופאים שמתנהלים תחת שני כובעים הן כשכירים והן כעצמאים כבר לא יוכלו להסתמך על המערכת. כפי שעליהם לנהל רישומי הכנסות והוצאות, כפי שעליהם לעבוד עם רואה חשבון אל מול רשויות המס וביטוח לאומי, כך עליהם לשכור יועץ ביטוח פנסיוני ובריאותי שיעניק להם את הכיסוי המתאים ויפריש לטובתם לטובת פרישה לגמלאות בעתיד.

כעת שאתם מבינים את החשיבות הרבה בתכנון ביטוח לרופאים, נספר לכם שאנו בחברת כפירים מתמחים בדיוק בתיקים כמו שלכם. אנו מטפלים במגוון רחב של לקוחות אשר עובדים כשכירים וכעצמאים בו זמנית ובין לקוחות אלו נמנים רופאים רבים.

לסיכום,

אנו בחברת כפירים, בודקים את התיק הביטוחי והפנסיוני שלכם, מסדרים את הנתונים ובונים את התיק מחדש כך שאנו מתכננים את תנאי הביטוח בראיה ארוכת טווח להשגת היעדים הרצויים במחירים הנמוכים ביותר. ככל שנתכנן את התיק שלכם בצורה טובה יותר, לא רק שתחסכו כסף רב אך תזכו ליהנות משקט נפשי וביטחון בכך שאתם נמצאים בידיים טובות!

רוצים לבדוק האם ניתן לחסוך לכם כסף ולתכנן את התיק שלכם בצורה טובה יותר? מלאו את הפרטים שלכם בטופס הבא:

בהצלחה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון בנושא?
הרגש חופשי להצטרף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.